19 Şubat 2009 Perşembe

Sosyal Bilgiler Dersi "Bilinçli Tüketici Olarak Haklarımız"


TÜKODER görevlisi Ataberk


Uyanık kasiyerler Özge ve Laçin







Bilinçli tüketici anne Bilge ve kızı İrem



Alışveriş başladı bile. Ücret ödenirken fiş almayı ihmal etmediler.




Memnun bir şekilde ayrıldılar.İrem en çok alınan bilgisayara sevindi.















O da ne !Ertesi gün tekrar alışverişe çıkmış gibiler.
Bu kez değil. Bilgisayardaki arıza nedeniyle buradalar.
Bilge Hanım uygun bir dille sorunun giderilmesini istedi.
Ama,
uyanık kasiyerler ne dese beğenirsiniz."Satılan mal geri alınmaz!"





Bilge Anne bu, tüketici haklarını iyi bilir.Hemen ALO 175 Tüketici Şikayet Hattı'nı arar.









TÜKODER (Tüketiciyi Koruma Derneği) aracılığya sorununa çözüm bulur.











İrem de alışveriş sonunda fiş almanın önemini daha iyi anlamış ve tüketici olarak hakkını koruma yollarını öğrenmiştir.










5 yorum:

  1. süperrrrr olmuş öğretmenim. Tuğcan

    YanıtlaSil
  2. öğretmenim artık benimde bir sitem var.Benim siteme buradan ulaşabilirsiniz: www.irem09.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. öğretmenim siteyi çok sevdim. ahmet öztürk

    YanıtlaSil
  4. öğretmenim çok güzel bir site

    YanıtlaSil
  5. Öğretmenim gerçekten çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben Dilek Öğretmenim. Öğrencilerim bana bu şekilde seslenirler.Dilek Öğretmeniiiiim ! Ne kadar sıcak ve içten bir sesleniş, sizce de öyle değil mi...Hepsi de yüksek bir seziş ve anlayışa sahipler .Onlarla birliktelik çok keyifli. Yenilik ,ilerleyiş hep onlar için. Bu yönleri beni sürekli bir arayış,daha farklı alanlarda da çalışmaya sevketti.Bu doğrultuda Beşeylül İlkokulu 5/B sınıfı adına açtığım ,ardından 1/E sınıfı için devam ettiğim bu sayfada sizlerle birlikte olmaktan mutluluk duyuyorum.